» Metody i koszty wysyłki

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • INFOLINIA801 508 560 (tel. stacjonarne)
    913 508 560 (tel. komórkowe)
  • E-mail:sklep@farbyjachtowe.pl
  • Godziny pracydni robocze 9.00-17.00
    soboty 9.00-13.00

    Chciałbyś, żebyśmy skontaktowali się z Tobą? Wyślij nam wiadomość SMS na telefon 501720540

PUBLIKACJE

BLOG
Poradniki
Katalogi chemii żeglarskiej (lata 2012-16)

Metody i koszty wysyłki


Metody i koszty wysyłki towarów

W naszym sklepie istnieją następujące formy wysyłki towaru:
  • Przesyłka kurierska - wybierz tę formę wysyłki jeżeli dokonasz płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Przesyłka powinna dotrzeć do odbiorcy następnego dnia po nadaniu.

    Opłata za przesyłkę 17,00 12,90 zł - doliczana automatycznie do zamówienia.
     
  • Przesyłka kurierska za pobraniem - wybierz tę formę wysyłki jeżeli chcesz dokonać płatności przy odbiorze przesyłki u kuriera. Przesyłka powinna dotrzeć do odbiorcy następnego dnia po nadaniu.

    Opłata za przesyłkę 21,00 15,90 zł- doliczana automatycznie do zamówienia.
     
  • Odbiór osobisty - wybierz tę formę przesyłki aby odebrać zamówiony towar w naszym sklepie w Szczecinie przy ulicy Przestrzennej 11. W tym przypadku nie ponosisz kosztów wysyłki, a za zakupiony towar płacisz przy odbiorze. Wcześniej koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie w celu uzgodnienia terminu odbioru.

Przy zamówieniach powyżej 600 300 zł i zapłacie kartą, przelewem lub za pobraniem transport gratis.


UWAGA:
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX. Po nadaniu przez nas paczki otrzymasz maila z informacją o wysłaniu przesyłki, numerem listu przewozowego oraz adresem strony internetowej, na której możesz śledzić jej status. Klienci, którzy przy składaniu zamówienia podadzą numer telefonu komórkowego, otrzymają od firmy kurierskiej FEDEX wiadomość SMS potwierdzającą nadanie paczki. 

Ze względu na rodzaj towaru jaki wysyłamy nie mamy możliwości korzystania z usług Poczty Polskiej. Spedycję zlecamy wyspecjalizowanej firmie logistycznej uprawionej do wożenia towarów ADR: farb, lakierów oraz klejów. Minimalizujemy tym samym ryzyko uszkodzeń, gwarantujemy dostawy terminowe i w pełni bezpieczne. Wpływa to na koszt transportu, który oczywiście refakturujemy.

UWAGA:
Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera, w razie stwierdzenia uszkodzenia lub niezgodności o sporządzenie protokołu szkody w momencie doręczenia, który jest jedyna podstawą do złożenia reklamacji transportu lub niezgodności w dostawie, bez tak sporządzonego protokołu szkody ewentualna reklamacja nie zostanie rozpatrzona.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl